Sjuk

Idag har jag varit hemma eftersom jag är jätte försyld och är ont i halsen och så vidare. Ville vila upp mig inför fredag få jag ska sjunga solo typ, ida ska också sjunga men i början ska jag sjunga skälv. Fråga mig inte varför jag gör detta? Vet inte riktigt varför jag gör det eftersom det är ganska pinsamt om man gör bort sig osv. Men på min konfirmation så gjorde jag ju det och det gick ju bra så vi får hoppas det går bra denna gång också! Världens sämsta låt är det också, orkar inte! Längtar bara tills det är över om jag ska vara helt ärlig! Aja sen ska jag vara med i kören oxå, hur tänkte jag där! Har inte övat ett skit. Båda dessa grejer gjorde jag bara av impuls typ har inte direkt hunnit tänka över det och det är ganska jobbigt! Men, men jag kör på yolo och hoppas det går bra!  
 
Hemma idag har jag typ kollat datorn, solat och somnade, fixa mat och åkte till Quinni en stund när jag kännde mig bättre. Sen åkte jag till min kusin som fyllde år. Aaa och nu är jag hemma!
 
 


Kommentarer
Postat av: Ebba

Det kommer gå superbra! Ses kanske där :) <3

Svar: Aaa det kanske vi gör! :*
elinnz.blogg.se

2013-06-13 @ 21:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Design och header av Klara Klasson