Saknar dig Quinni

Hej! Åhh tycker det är så tråkigt att vi lämnat tillbaks Quinni! Att inte åka till stallet och träffa honom känns så jobbigt! Man blir så himla sugen av att åka och rida, nu när det är sommar och allt. Fyy fan vad jag saknar tiden med Quinni.
 
Han har gjort mina dagar i nio månader nu! Quinni har varit en ängel även om han varit rikitg busig ibland. 
Men de gillar jag med honom. Han gör inte alltid som man säger, han gör på sitt eget vis vilket kan vara rikitg jobbigt. Han inte är som alla andra. Han är en utmaning och det älskar jag!
 
Under den här tiden som jag har haft honom har jag lärt mig så himla mycket. Den här ponnyn har get mig så mycket kunskap. Han är gammal och han vet hur allt ska gå till och gör man inte som han vill, ja då är det nästan kört. Dressyr var han grym på gjorde man rätt, då blir det alltid bra. Aldrig någonsin har jag haft så kul som när jag ridit Quinni. Att rida ut var nog det bästa. För man märkte hur mycket han tycker om det.
 
Fyy fan vad jag saknar dig! :,(
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Design och header av Klara Klasson