Resfeber

HERREGUD!! Jag fick nyss panik övar att jag åker till England på torsdag, jag är grymt nervös jag kommer lixom vara borta i en månad! :O För först åker jag på språkresa till Brighton <3  i tre veckor med min kompis Henrietta, och sista veckan när språkresan är slut kommer mina familj och hämtar mig då vi åker och bor i London i en vecka. sista veckan med familjen passar jag på att shoppa järnet :)! Hur som hels började jag packa i morse men eftersom halva packningen fattades åkte jag och mamma in till stan. Där vi växlade pengar och shoppade de sista till resan. Packningen är nu med klar men ska nog dubbel kolla om jag fick med allt :)Henrietta
 
Även om allt är under kontroll nu så har jag fått värsta resfebern. Jag och min kommpis Henrietta kommer ju lixom bo i en helt främmande familj i tre veckor :S
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Design och header av Klara Klasson