London 5 days left.

Åhh vad jag längtar till London, ska värkligen se till att shoppa gärnet där! Victoria secret längtar jag till mest, har alltid vetat komma in i en sån butik ska shoppa massor med underkläder, bikinis och kanske mjukiskläder. Prio ett på listan är en michel kors väska. Men vi får se om jag hinner ångra mig eftersom de är rätt dyra och kommer inte kunna köpa så mycket annat då, så vi får se! Kanske kommer Johanna in till London också men vi får se om hon kan! 
 
Idag ska jag åka till haninge centrum med Rebecka, tänkte köpa en sån där maxidress får se om det finns nån bara. Aja vi hörs senare.
 
 
 


Kommentarer
Postat av: frida

sv: Jag använder canon eos 1000D, ingen jag rekommenderar dock eftersom att det inte går att använda fjärrutlösare till den...

2013-06-23 @ 23:39:45
URL: http://fridahagstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Design och header av Klara Klasson