Inspo bal

Hej!
Idag har vaknade jag runt tolv och tog det lite chill solade lite och så på förmiddagen! Mamma kom med donken till mig till lunch och så. Runt tre så åkte jag till Natalia vi åkte och badade kollade film och hade jätte mysigt med glass och kakor osv. Vi tog lite bilder vid badet och så med Natalias kamera så kanske lägger upp några bilder senare. 
 
Ville ha lite inspertion till balklänning nästa år! Jag vet att det är fett långt kvar men ville kolla runt lite. Kollade även runt på några sidor på internet där dom sålde klänningar, men hittade ingen som jag värkligen tyckte var fin. Undrar om någon vet nån bra sida eller affär i stockholm där man kan hitta fina balklänningar, hittade dessa bilder på tumblr så vet inte vart man kan hitta likande? 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Design och header av Klara Klasson