Inge mer plugg

Äntligen är det slut, skolan är inte slut men alla prov osv är avklarade. Och det känns så bra, åhh har värkligen saknat att ta det lungt och nu får jag göra det! En vecka kvar sen är det sommar lov, yeeah! 
Idag har jag tävlat på Syndby och det gick inte bra kan jag ju säga.. Men orkar skriva om det nu. Kom precis hem. Senare idag ska jag till Julia o sova där med några andra oxå. Får se vilka vi blir mer för de är inte rikitg bestämt ännu. Men johanna ska iaf oxå dit så det blir väl antingen hon eller jag som hör av oss senare!
 
Under sommaren ska jag:
  • Göra om mitt rum.
  • Jobba.
  • Till London och shoppa.
  • Skaffa moppekort.
  • Ridläger i skåne.
  • Ska till Finland där mina farmor och farfar har landställe.

Annars har jag inte så mycket mer planerat ska väl till landet osv, men det är inte bestämt när. Ska även kanske till Rebeckas land nån gång, men vi har ej planerat så mycket får se hur det blir. 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Design och header av Klara Klasson