Halt häst.

Hej!
Natten till idag så sprang min foderponny tydligen ut från stallet, dom som skulle fodra hade sätt att bokdörren typ hade losnat från en skena nått sånt. Så dom fick inte igen dörren så dom tog massor med grimskaft och lindade runt dörren så att Quinni inte skulle komma ut. Men såklart så lyckas han ut och även ut genom ytterdörren i stallet där vi har en kedja hängande. Hur han lyckades komma under den, kan man ju undrar. Men hur som helst har han blivit halt. 
 
Så vi kommer inte lämna tillbaks Quinni imorgon som planerat eftersom han är halt och inte kan åka transport då. Så vi får se vad som händer om det blir bättre eller sämre. Jag tycker det är synd om Quinni för han har ont. Men endå känns de skönt att slippa lämna honom imorgon. Nu får jag ju va med honom lite längre! Men ändå hoppas jag ju förstås för hans skull att han blir frisk så fort som möjligt.
 
Gammal bild från i vintras. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Design och header av Klara Klasson