Godmorgon

 Hej! Vaknade halv tre idag, haha! Såå konstigt eftersom jag inte la mig så jätte sent igår! Men, men nu är jag vaken. Vi lämnade Quinni i går kväll, så sorligt. Asså det känns så konstigt att inte åka till stallet något mer. Men vi kommer att hälsa på honom i sommar, så jag kommer ju se han mer. Men fy fan vad jag kommer sakna honom  kommer inte se han varje dag som jag gjort i nio månader nu. Jag kommer säker också tappa massor av ridning oxå eftersom jag inte kommer rida lika mycket nu på sommaren. Men ridläger blir det ju i alla fall med Matilda, denna gång i skåne! Är så taggad kommer bli super kul!
 
Ligger fortfarande i sängen!
 
 För er som undrar var det är för sida så är det en sida som säljer häst grejor!
 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Design och header av Klara Klasson