14 Juni

Hey!
Skolavslutningen var idag, var så skönt att få sången avklarad. De gick ganska bra. Imorgon ska jag hänga med Julia in till stan och hon ska handla ett par grejer kankse tar och handlar nått skälv också får se. Men först åker jag till Quinni och måste säga hej då! För jag vet inte om jag kommer klara att se när ägaren hämtar honom imorgon kväll, får se hur jag gör. Antigen så kommer ägaren på lördag eller söndag (hoppas, hoppas söndag!). 
 
Vet inte rikitgt hur jag ska klara av morgondagen om det blir så att ägaren tar med Quinni hem. Helt ärligt så känns det som ett rent helvete! Quinni är ju min ska jag behöva lämna honom nu liksom, ähhh fyyy vad jag hatar det här! Önskar bara att han kunnde stanna hos mig!
 
Älskar dig Quinni!♥
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Design och header av Klara Klasson