13 juni

Så jävla regnigt idag var tvungen att ta på mig ett par jeans. :-/ I alla fall har jag både varit på min brorsas skolavslutning och i skolan! Skoldagen gick ut på att utvärdera och titta på en fotbollsmatch men eftersom jag kom en timme försent slapp jag skriva utvärdering av terminen. Men vafan orkar inte bry mig! 

 

 Imorgon är det iallafall skolavslutning och jag vet ännu inte vad jag ska ha på mig! "har panik asså". Antingen tar jag den laxrosa klänningen med volanger eller den vita horklänningen spetsklänningen :D Är nervös för Elin som ska sjunga imorgon även om jag vet att det kommer att gå bra :)<3  

 

 Har längtat efter denna dag som in i helvete! Och jag är taggad inför min resa till London oxå åker faktiskt bara om sju dagar :D !!!!

 

 

^^ 

 


Kommentarer
Postat av: Klara

Jag ser ju helt saajk ut ta bort den där bilden! Min mun ser heeelt fuckad ut! Ta booort

Svar: Tänker inte ta bort mohahaha!
elinnz.blogg.se

2013-06-14 @ 15:49:44
URL: http://photografy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Design och header av Klara Klasson