9 Juni

Tjena mors! Idag har ja först på morgonen ridit ut med Cornelia. Egentligen var tanken att vi skulle bada med hästarna, men vädret var ju inte så bra eftersom det rengade och oskade typ så vi struntade i det och bara red ut lite! 
 
Sen när jag kom hem var klockan runt 12 och då kom Johanna hem till mig och vi åkte in till stan eftersom vädret blev mycket bättre. Tanken var att vi typ skulle ta en lunch med Klara typ men det fucka up sig. Så det blev inget, aja. Jag och johanna köpte inget men vi ska åka in igen nån gång i veckan och köpa lite kläder som vi kollat på idag. Vi hann liksom aldrig köpa nått eftersom johanna var tvungen att åka hem mitt i allt men det gjorde inget, hade endå inte tillräckligt mycket pengar med mig endå! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Design och header av Klara Klasson