19 juni

Hej allihoppa! Kom precis hem från Evelyn, åkte ditt typ klockan sex/sju! Vi typ kolla på film och typ prata bara. Egentligen var tanken att jag skulle åka till hornstull och träffa Linus igen men det var ju för fan buss streak så man blir ju arg, aja det är som de ä! Nu ska jag gå och lägga mig!
 
Johanna kommer åka till england nu, kommer sakna henne! Hon ska vara bort en månad kan ni fatta!?.. Så hon kommer inte ha så mycket tid att blogga, men hon sa till mig att hon skulle leta upp nått internet cafe nån gång ibland och blogg lite kankse. Men hon skulle se hur det blir. Annars får ni stå ut med bara mig ett tag! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Design och header av Klara Klasson