Hv polo

Hej allihoppa!
Har ett presentkort på lyckås för er som inte vet så är det en häst butik. Vet inte rikitgt hur mycket jag har där men runt 500 tror jag. Vet att det inte är så mycket och man kan inte köpa så mycket för dom pengarna. Har funderat på att köpa benskydd väldigt länge men vet ju dock inte hur det kommer bli med häst och sånt till höst. Jag menar jag vet ju inte vilken stolek osv jag ska köpa. Men vi får se kanske köper benskydd ändå och kan ju annars lämna tillbaka om det är för stort/litet. Men funderar även på att köpa en tröja eller nått till ridlägret. Ähh jag vet inte här är i alla fall lite saker som jag skulle vilja ha. Dock har jag ju apsolut inte råd med allt men nått av det! Vad tycker ni jag ska köpa?
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Design och header av Klara Klasson