De senaste dagarna

Hej! Asså är värkligen ledsen för att jag inte bloggat på några dagar. Detta har varit eftersom jag har jobbat mycket och för att jag varit på landet och inte haft nått internet. Även fast det bara varit i några dagar som jag inte bloggat så känns det ändå som det var väldigt länge sedan sen sist. Har märkt att jag mår mycket sämre av att inte blogga. Tror att det beror på att jag inte har nån häst längre och måste liksom samla tankarna på något annat sätt liksom och bloggen är ett super bra sätt för det. Så lovar att värkligen försöka uppdatera mera!
 
Föresten så red jag faktiskt igår med Sara hon är medryttare på en ponny. Där finns också en annan ponny då ägarna var typ borta så det behövde någon som red och då kunde jag! Ponnyn som jag red heter Ymer och var lite seg i dressyren. Men sen när vi skulle hoppa över en stock så vart han jättepigg, så himla söt ponny hoppas värkligen jag får rida han snart igen. 
 
Då jag var på landet så kom Malin. Hon bor i närheten och har moppe så hon åkte dit. Vi bada, sola, åkte golfbil och snackade osv. 
 
Lite bilder från helgen
 
 
Fick en fråga om varför Johanna inte bloggar. Detta är för att hon är på språkresa men kommer hem om ca en vecka. När hon kommer hem har hon lovat att blogga igen!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Design och header av Klara Klasson