Bye bye Sverige!

Hej allihoppa! Ikväll tar jag och pappa båten till Finland till min farmor och farfars landställe! Mina kusiner ska också vara där. Vi ska typ ha släkträffar och sånt där uppe. Ska vara borta i fem dagar. Ska bli super kul att komma ditt eftersom jag inte varit där på typ två år! Kom faktiskt på att jag faktiskt är halv finsk. Det borde ju i alla fall vara så eftersom båda mina farmor och farfar är födda i finland. Då borde ju pappa bli hel finsk och jag halv finsk, eller? 
 
Får se om jag kommer blogg någonting där borta. Det beror ju på hur bra internet och sådär. Men har hur som helst gjort några tidinställda inlägg under dagarna som jag är borta. Så lite uppdatering kommer det bli och så kommer johanna säkert blogga lite också! Hare bra så länge, hej då på er!
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Design och header av Klara Klasson