Norge - Tyskland

Hej! Var på Norge - Tyskland dam EM! Trodde att sverige skulle komma till finalen så det var därför vi boka och så. Men de gjorde inte så mycket. Var jättebra stämning och vi hejade på Norge. Dock förlorade Norge vilket var lite tråkigt men aja kul för Tyskland i alla fall som vann. Var typ min första landskapsmach som jag sätt live sådär. Eller va man ska säga. Vill verkligen göra om det, ska försöka övertala mamma och pappa om att vi ska se Sverige - Österike, VM kval. Aja får se hur det blir med den saken. 
 
Efter matchen åkte vi till min morbror och hans familj och hemma hos dom var några kompisar till oss så det var kul! Aja nu ska jag fortsätta packa lite åker ju trotts allt till Dalarna imorgon! Det kommer bli hur kul som helst! Är där till torsdag. Åker imorgon klockan 11 typ så det är inte så tidigt så det är ju super! Ska försöka blogga nått där, men vi får se hur det blir.
 
Dagens outfit.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Design och header av Klara Klasson