Inredning

Hej!
Jag är klar med mitt rum, fast egentligen inte riktigt eftersom jag skulle vilja inreda det mer. Det känns som man aldrig kan säga att man är klar med ett rum. Det går ju liksom alltid att kunna byta ut och ändra osv. Men man kan i alla fall säga att jag är klar med det praktiska dvs tapetsera, måla osv. Har faktiskt precis satt upp gardiner. Rummet känns väldigt mycket mysigare, det känns som om gradinerna ändrade hela rummet liksom.
 
Hur som helst så har jag hittat massa fina små saker som jag skulle kunna köpa till mitt rum för att göra det ännu lite finare. Butiken och online shoppen chilli.se har massor av fina saker. Hemtex har även fina saker tycker jag och har ju inte speciellt dyra saker. Lexingtoncompany.com. Finns ju även en butik i Stockholm om det inte finns flera. Det har väldigt fina inrednings saker och även kläder men märket är dock väldigt dyrt.
 
 


Kommentarer
Postat av: anonym

Varför svarar du inte på kik för? :)

Svar: Hej! Har inte svarat på kik eftersom jag inte haft internet på typ fem dagar. Vaför jag har bloggat under tiden är för att jag har gjort tidsinställda inlägg. Det är därför.
elinnz.blogg.se

2013-07-25 @ 13:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Design och header av Klara Klasson